@ Work

Söndag idag. Sitter på arbetet och väntar på alla kunder. Vart är ni någonstans?! jaja man kan inte klandra lilla Kalix för att det är folktomt på en söndag. Dom flesta ligger nog hemma och är bakis eller så orkar dom inte gå ut. Och endel vet inte ens om att det är öppet i Gallerian på helgerna. jaja får dricka mitt kaffe och surra med mig själv så fördriver jag tiden lite iaf:) 

Nina och Tesse kom förbi för en stund sedan och surrade lite. Det var det positivaste som hänt idag. Sen gick dom och käka mat. Så vad ska jag hitta på nu då? Kanske damma av smink ställen och putsa parfym flaskor? Lät ju rogivande:) haha.

Iaf så ska min kära sambo gå med Vovven på kurs kl 15.OO och få han ännu mer koncentrerad på att vi är ledare och inte han. Hade så gärna velat vara med, men jag jobbar ju. Har bara träffat hundgubben 1 gång och vovven är redan såååå mycket finare att gå ut på promenader med. Men dock så har han börjat trotsa mig och vill inte riktigt göra som jag vill att han ska göra. Men på Martin lyssnar han värre bra.

Fast Kent som han heter (hundgubben) sa att det är normalt beteende att dom vänder sig mot den andra ledaren och börjar trotsa när han känner att han börjar tappa ledarskapet. Så jag får kämpa vidare och va stenhård mot honom tills han låter mig vara ledare över 85 kilo hund. Lättare sagt än gjort! hmm. En Grand Danois med egen stenhård vilja och en vikt på 85 kilo samt en manke på 80 cm är inte såååå lätt att kontrollera när han tycker att nu Matte drar vi åt andra hållet för där är en annan hund! Men jag ger mig inte. Krävs det att jag rugby tacklar han i snödrivan för att få stopp på honom så gör jag det:) Det är ändå bara jag som får mer ont än honom.

Men jag älskar den hunden iaf. Han är min ängel<3

Sen till er alla som tycker om att snacka en massa dynga och trycka ner andra människor för att dom åstadkommer mer bara av att finnas till än vad ni gör på 1 timme. Gräv ner er va! Finns inga anledningar till att förstöra andras lycka med era misstag. Så sopa framför er egen matta innan ni sopar framför andras. Och TA TAG i era liv och åstadkom något istället så kanske ni får må bra också! Jag blir så aangry när jag ser mina vänner må dåligt pga av att andra står och sparkar på deras lycka. Vill bara mobba sönder dom med en sopkvast och hänga upp dom på månen så dom kan se ner på alla lyckliga individer och kanske lära sig något av det dom ser!  

Love you no matter what! Och du vet exakt vem du är<3



Nä om jag skulle putsa av parfym flaskorna nu va!

Love/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0