onsdag och jobbdags

Har inte haft något vettigt att skriva i bloggen å det är därför det varit så tyst. Har inte så mkt vettigare att skriva idag heller. Mer än att jag strax ska bege mig ner på arbetet. Igår var en händelserik dag för mig och vovven iaf. Tränar lydnad med honom tsm med Kalix bästa(enligt mig) hundtränare. Hunden skötte sig super och han tar verkligen till sig alla kommandon. Det är så roligt att se förändringen ske så snabbt. Har träffat Kent 3 ggr nu och redan så är Lord sååå mycket bättre. Han vill verkligen lära sig och det märks! :)
Älsklingen har dock mindre tur. Han vaknade imorse med ruskiga nacksmärtor. Så han ska till en läkare idag och kolla vad felet är. Han kan inte sova eller ligga ner. Och det är antagligen en låsning eller nackspärr. Hoppas det inte är någon inflammation han fått iaf. Stackars hjärtat:( Får se vad läkaren säger och så får han försöka vila. Han stod i duschen för några dagar sedan och kom ut och sa att han hade så ont för det hade smällt till i nacken när han stått där i varm vattnet. Och sedan har det bara blivit värre och värre. Och idag kan han knappt röra sig alls.
Själv är jag fortfarande förkyld och har kraftiga host anfall hela tiden. Önskar jag får bli frisk snart jag med.
Nu ska jag bege mig ner och jobba. Men jag hoppas alla får en fin dag:) Skriver mer ikväll.

Kommentarer
Postat av: Tesse

puss och gooooooo <3

2011-01-12 @ 11:38:06
URL: http://randigblomma.blogg.se/
Postat av: Marion

Puss to you toooo<3

2011-01-14 @ 10:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0