Nya försök

Nu blir det nya försök att hålla blogg andan uppe. Har mycket jag skulle vilja skriva ner här men det lär ta 1000 år innan jag är färdig. Så jag börjar lite smått.
Sitter iaf hemma och snorar och hostar sönder min lungor då jag åkt på världens förkylning. Och till er som vill prata med mig så lär det inte gå något vidare bra för jag har tappat rösten också:( Är iaf ledig till på söndag morgon så då hinner jag kanske vila upp mig och bli frisk innan jobbet kallar.
Är dock riktigt rastlös här hemma då jag bara vilar hela tiden och inte vågar gå ut i kylan för risk att bli ännu sjukare. Har just nu -20 grader ute. Ibland kan man ju drömma sig bort till varmare länder och hoppas på att man hamnar där en vacker dag. Skulle verkligen vara skönt med lite semester och få ligga på en vit sandstrand med en drink i handen:) Eller vad tycker ni?
Nu ska jag iaf ta och dricka lite kaffe och fixa mig något att äta, men det lär ju inte smaka något alls.
Ha en fin kväll alla underbara
Love/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0