Lördag kväll.

Har hunnit med en del idag. Träffat min saknade vän Emelie och hennes lilla dotter Molly idag. Riktig liten nallebjörn är hon. Surrade om en hel massa och höll dom sällskap på mataffären. Sedan for jag och min sambo och släppte hunden på bruks och det gick riktigt bra. Lord lyssnade på kommandon som aldrig förr:) Varmare idag så vi kunde vara ute ett tag iaf:)

Nu står min älskade och lagar mat. Det blir lax i magen idag. Gött! Så strax blir det middag. Imorgon ska jag jobba 12-16. Och det är dom nya öppettiderna på Gallerian söndagar för er som inte vet. Hoppas det kommer massa kunder:)
Nä nu ska jag gå och duka bordet och sedan blir det maaaat. Och sen så vill jag bara säga att mina vänner är dom finaste man kan ha. Älskar er allihopa av hela mitt hjärta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0