Jag och rubriker är inte bästa vänner.

Rubriktorka redan efter 2:a inlägget. Bra jobbat Marion. Nåja, sitter med fleecejacka och tjocka mjukisbyxor och rufsigt hår framför dataskärmen och försöker knåpa ihop ett inlägg för er som vill läsa. Febern ger inte med sig, känns snarare som att den vill öka hela tiden. Hostar mer än någonsin och jag kokar i hela kroppen. Vill bara bli frisk och så där pigg som jag brukar vara. Men det blir nog snart bättre hoppas jag.
Har iaf spenderat morgonen och början på em med min älskade sambo och vovve. Åt lite frukost och drack kaffe tsm och kollade på en film. Nu har han dock promenerat till jobbet och blir borta tills ikväll. Så nu är det bara jag och vovven kvar hemma. Ska försöka ta mig ork att göra något vettigt som tex, att städa bort julsakerna. Och sedan tvätta en maskin med kläder.
Köpte på jobbet förra veckan lite nailart grejjer som jag ska försöka pyssla med idag när jag nu inte har något annat att göra än att vara rastlös. Just nu har jag grafitti nails grönmetallic/blå på naglarna. Rätt härlig kombination på färger faktiskt. Ska ta lite bilder och lägga upp så får ni kika hur det ser ut. Älskar naglar och att dekorera om ni inte redan visste det. Så det får bli min em att fixa fräscha naglar.
Ha en fin em alla
Love/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0