Fredag fm

Har sovit rätt gott i natt faktiskt utan att vakna kallsvettig och hosta sönder lungorna. Men det började direkt jag klivit upp ur sängen. Förbaskat också kan inte förkylningen ge med sig! Igårkväll pick jag mått panik också då jag seriöst trodde jag fått ögoninflammation. Gjorde så förbaskat ont i ögonen och det bara rann från dom. Och varma som tusan. Men idag känns det bättre. Hoppas det inte är något sådant på gång också.
Nu ska jag iaf svepa i mig morgonkaffet och måla på mig ett ansikte för att sedan bege mig ut med mitt hjärta och handla. Lägger även ut en bild på hur mina naglar blev som jag gjorde igår. Dålig kvalla dock då det är taget med mobil kameran.
Love/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0