dött vare här.

Sorry för noll uppdatering. Har haft så mkt i min tillvaro så har inte orkat skriva. Så mkt som snurrar i mitt huvud och saker som går emot en hela tiden. Nu fungerar iaf bilen som den ska efter 5 dagars skruvande av min otroligt händige karl:) Ist för att betala 12.000 kr för att byta termostat så kostade det oss 500 kr. Så det kom vi undan med billigt. Tack vare en envis sambo och snälla människor som lånar ut garage och verktg:) Så stort tack till dom.

Annars verkar livet rulla på men nu känns det som att det är på väg en stor motgång i livet igen. Hoppas verkligen inte att det är som jag tror. Men det får jag veta senare i em hur det ligger till. Håll tummarna för att det är positiva nyheter som jag får.

Nu ska jag jobba, så alla ni där ute, ha en fin dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0